Re: Git-server

Op 17-07-18 om 10:18 schreef Frans van Berckel:
> Hoi Paul,

> Heeft Gitlab niet zoiets? Dat gebruiken ze bij de NLLGG. Kan volgens
> mij prima, gewoon op je eigen server draaien. Ik hoor het graag.

Gitlab is inderdaad een optie, maar als ik me niet vergis best een
complexe zware applicatie. Misschien is het installeren heel simpel, dan
vind ik dat niet echt een probleem. Maar ik vind het prettig als het
resultaat wel gewoon op het filesysteem komt, en niet b.v. in een database.

RedMine is ook meer een complexe webapplicatie als ik me niet vergis.

Wat Gittolite is weet ik niet zo goed, het is volgens mij vooral goed in
access-control.

Eigenlijk dacht ik aan iets kleins en eenvoudigs. Misschien onzin hoor.
Ik heb weleens gehoord over gitweb en git-http-backend, en er is vast
nog veel meer.