Re: Mijndomein Websites die niet werken met Firefox-esr

Hoi,

Op 12-02-18 om 13:25 schreef Paul van der Vlis:

> Vergissing. De browser stond nog op een andere user-agent.
> Hij doet het nog steeds niet.

Het is me toch gelukt een melding te doen. Dit kreeg ik terug:

-------------
Beste Paul,

Je hebt een punt, maar helaas is de oplossing hier om toch de laatste
non-ESR versie van Firefox te gebruiken. De reden wat wij dit
geblokkeerd hebben is omdat de andere ESR versies vaak misbruikt werden
om in ons systeem binnen te dringen. Helaas is er geen onderscheiding in
de useragents tussen de verschillende versies van Firefox 52 vandaar dat
we hebben besloten heel Firefox 52 te blokkeren.

Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag van je

Met vriendelijke groet,
Nick | mijndomein.nl Klantbeleving