Bug melden vanaf ander systeem

Hoi,

Ik heb net een bug gemeld via reportbug, maar reportbug wou perse de
gegevens van mijn systeem erbij vermelden. Echter, ik meld een probleem
over een heel ander systeem, deze gegevens zijn dus waardeloos en
scheppen verwarring.

Eerder kon ik de gegevens van mijn systeem verwijderen door het bug
report te editten. Echter nu niet.

Is het nu echt de bedoeling om fouten altijd te melden vanaf het systeem
wat het probleem heeft?

Ik vind bugs melden erg vervelend, altijd weer gedoe. Ik doe het daarom
veel minder vaak dan dat ik zou willen.