Re: selectief upgraden

On Sat, Mar 10, 2018 at 12:33:13PM +0100, Fred wrote:
> Beste Lijst,
>
> Ik gebruik Debian Stretch (Stable) welke tijden de installatie Libre
> office 5.2 heeft geinstalleerd.
> Daar heb ik een probleempje mee wat wellicht opgelost is als ik hier
> een nieuwere versie van gebruik.

Je wilt dus een stukje in de tijd vooruit.

> Nu weet ik niet of het handig is om van stable naar testing over te
> stappen, maar is het ook mogelijk om testing in de repository toe te
> voegen en hier selectief gebruik van te maken?

Versies gaan, net als de tijd, alleen maar vooruit.

Selectief van testing gebruik maken is lastig.

Ik heb voor je https://packages.debian.org/libreoffice
en kwam dan uit op https://packages.debian.org/search?keywords=libreoffice

Het blijkt dat er backports voor Libreoffice zijn.
Doe daar je voordeel mee.

DD
--
Leven en laten leven