Ter info: PulseAudio in Testing weggevallen

Zo maar even een observatie.
Na de nieuwste update in Testing blijkt PulseAudio het te laten afweten.
Bijvoorbeeld in mplayer doet het geluid het niet meer.

$ mplayer video.mp4

Maar schakel ik op Alsa over, dan doet het geluid het weer.

$ mplayer --ao=alsa video.mp4

Ook in b.v. SMplayer heb ik in de Settings, onder Audio, de 'Output
driver' veranderd van 'pulse' in 'alsa', en ziedaar, het geluid doet
het weer.

Dit zal dus wel van tijdelijke aard zijn, maar zo lang zou het
bovenstaande een oplossing kunnen zijn.