Re: Firefox is terug in Debian

Hallo Frans en anderen,

Op 25-03-16 om 22:31 schreef Frans van Berckel:

> In tracker staan ze beide voor unstable ...
>
> https://tracker.debian.org/pkg/firefox
> https://tracker.debian.org/pkg/firefox-esr

Het pakket firefox heeft deze "bug" waardoor het nooit verder komt:

Het pakket firefox-esr zit nu in testing, en ik verwacht het binnenkort
in stable via een security-update.

Eerlijk gezegd vind ik het geen goede zaak dat nieuwe pakketten stable
binnen wandelen via security-updates, ik vind dat pakketten zoals
"firefox-esr" en bijvoorbeeld ook "mysql" weg moeten uit main, en moeten
verhuizen naar backports of iets soortgelijks.
Maar daarvoor moet -lijkt mij- backports of soortgelijk een vast
onderdeel worden van sources.list, en er zijn mensen die dat weer niet
willen.