Re: nano spaties einde regel

On 23/01/16 17:23, Paul van der Vlis wrote:
> [...]

Het kan met nano, maar aangezien het om C/C++ code gaat, kun je ook de
hele code opnieuw opmaken met 'indent'.
Indent verwijdert de lege witruimte aan het einde van de regel en
garandeert dat de witruimte door het hele bestand op dezelfde manier
gebruikt wordt (bijvoorbeeld rondom + en -).

Met vriendelijke groeten,
Roland Clobus