nieuwe linux kernel uit experimental halen

Beste mensen,

Vanwege de Skylake processor in mijn nieuwe laptop werd er aangeraden
om kernel 4.4 uit experimental te installeren binnen de Testing
omgeving van mijn laptop. Hoe doe ik het beste?

Output van mijn /etc/apt/sources.list:

    # deb cdrom:[Debian GNU/Linux stretch-DI-alpha4 _Stretch_ - Official
    Snapshot amd64 NETINST Binary-1 20151024-18:12]/ stretch $

    #deb cdrom:[Debian GNU/Linux stretch-DI-alpha4 _Stretch_ - Official
    Snapshot amd64 NETINST Binary-1 20151024-18:12]/ stretch m$

    deb     http://ftp.nl.debian.org/debian/     stretch main contrib non-free
    deb-src     http://ftp.nl.debian.org/debian/     stretch main contrib non-
    free

    deb     http://security.debian.org/     stretch/updates main contrib non-
    free
    deb-src     http://security.debian.org/     stretch/updates main contrib
    non-free

    deb     http://httpredir.debian.org/debian/     experimental main contrib
    non-free

    deb     http://ftp.nl.debian.org/debian/     sid main contrib non-free
    deb-src     http://ftp.nl.debian.org/debian/     sid main contrib non-free

Verder heb ik (op aanraden van Diederik) een
/etc/apt/apt.conf.d/40defaultrelease aangemaakt met de inhoud:

APT::Default-Release "stretch";

Moet ik eerst dat laatste tijdelijk "buiten werking" stellen door
middel van een #, dan
# aptitude update

vervolgens
# aptitude install linux-headers-4.4.0-rc4-amd64/experimental

(of beter een andere pakket?)

Verwacht ik dan dependencies problemen? In dat geval niet direct de
eerste keuze maken, maar doorgaan tot het meest eenvoudige voorstel
zoals ik dat destijds heb gedaan met het installeren van nvidia-driver
uit experimental? Dan het gekozen voorstel installeren?

Daarna het comment weghalen uit /etc/apt/apt.conf.d/40defaultrelease.
Dan pas aptitude safe-upgrade uitvoeren.

Of kan het allemaal veel eenvoudiger door slechts het volgende uit te
voeren, zonder aanvullende maatregelen/voorbereidingen:
# aptitude upgrade
# aptitude install linux-headers-4.4.0-rc4-amd64

(of beter een andere pakket?)

Je ziet het, ik heb niet heel veel kennis van Debian. Wel leuk om te
doen!

Groet,
Frank