Re: optimaliseren ssd en hdd

Frank Voncken:
> Sjoerd Hiemstra:
>
> Gelukkig! Overigens heb ik in /etc/systemd/system geen tmp.mount staan.
> Ik weet niet of dat normaal/erg is.

tmp.mount staat ook in /usr/share/systemd.
Wat ik er van heb begrepen: die file editen heeft geen zin, want bij een
update wordt hij weer overschreven.
Maar als je hem kopieert naar /etc/systemd/system, dan is hij wel te
editen en wordt datgene wat in /usr/share/systemd staat, overruled.

Weet niet waarom hij bij jou niet in /etc/systemd/system staat, ik kan
me niet herinneren dat ik dat ooit handmatig heb gedaan.