Re: kernel meldingen op console tijdens boot

On Thu, Oct 22, 2015 at 06:26:45PM +0200, Paul van der Vlis wrote:

> Ah, wellicht draai je geen grub2. Dat is niet zo gebruikelijk op ARM.
> Maar misschien heb je toch wat aan mijn bericht.
>
> Voor veel van dit soort devices zijn er overigens ook native Debian
> images.  https://wiki.debian.org/InstallingDebianOn/Allwinner
> http://ftp.nl.debian.org/debian/dists/jessie/main/installer-armhf/current/images/netboot/SD-card-images/

Het is inderdaad een niet native Debian kernel waarbij de kernelopstartmeldingen ontbreken.

Een diff gedaan op config van biede kernels.
Was interresante oefening.
Niet echt "CONFIG_DOE_KERNEL_OPSTART_MELDINGEN=y" gezien.

Servertje in kwestie draait ondertussen.

Misschien ooit toch eens een Debian versie proberen.

Leven en laten leven