Re: Bedrijfsadministratie

Op 18-10-15 om 21:57 schreef Frans van Berckel:
> Ken jij een handige Linux applicatie (desktop of server) waar je
> eenvoudig de bedrijfsadministratie van een éénmanszaak kan voeren. En
> als je der meer van weet, hoe doe jij dat dan?

Ik heb ook een klant met een serieus bedrijf wat Gnu Cash gebruikt. Dat
zit ook in Debian.  http://www.gnucash.org/
https://packages.debian.org/jessie/gnucash

Eekboek is al genoemd, maar vind ik voor veel mensen toch wat te
moeilijk. Maar misschien is het voor jou heel geschikt. Je moet daar dit
soort opdrachten geven:
inkoop:24 14-09-2013 Kantoorartikelen OFFCENTR Papier 29,95 6950
http://www.eekboek.nl/docs/bookings/payable.html