Re: OwnCloud

June 24 2015 11:34 PM, "Paul van der Vlis" <paul@vandervlis.nl> wrote:
> Hallo,

Goedemorgen,

> Hebben jullie ervaring met OwnCloud en het syncen van bestanden op een
> Dropbox-manier? Zo ja, bevalt het?

Ik gebruik dit al enige tijd, met positieve ervaringen. De Owncloud server
draait op een Debian 7.8. De synchronisatie client van owncloud gebruik ik
op zowel Windows 8.1 als Linux (Debian 8), en heb ik ook kort gebruikt op
een Mac. Tot op heden geen noemenswaardige problemen gehad daarmee.
Tenslotte zijn de ervaringen met de mobiele clients voor Android en iOS
ook positief.

> Groet,
> Paul.

Groet,