Re: systraq / filetraq dep

Hoi,

On Fri, May 15, 2015 at 04:27:38PM +0200, Tim Kuijsten wrote:

> https://packages.debian.org/jessie/freebsd-glue vandaar mijn suggestie

O! Wist niet dat er is; klinkt erg mooi.  Kan freebsd-glue een mtree .deb
maken?  Heb je zo'n mtree .deb-je voor me?

> [...]
> `su -s /bin/bash debian-systraq` tip.
>
> Wat betreft: "Nog iets: als je systraq installeert, en verder niks
> configureert, dan krijg je iedere nacht een melding van cron in je
> mailbox, met instructies over hoe het te configureren.  Heb je _die_
> instructies opgevolgd?"
>
> Die mail had ik gezien idd, de half uurlijkse variant daarvan iig.
> En dat + manual heb ik gevolgd. Alleen dat verzameling van de file
> list had ik waarschijnlijk iets secuurder moeten doen om die
> permission denied errors te voorkomen (ik dacht eigenlijk aan

Mja, ik denk dat t een goed idee is systraq configuratie stappen in
/usr/share/doc/systraq/README.Debian te vermelden.  Nu is t nogal een gezoek...

> Tnx voor de support.

Geen dank!

> Voor nu ben ik echter gegaan voor een combinatie van logwatch + mtree uit de
> eerder genoemde freebsd-glue package.
<snip>

Kan ook :)

Groeten,