Re: grub selecteren in multiboot

Jan-Rens Reitsma:
> Het is handig om een rescue-image te maken voor het geval dat er iets
> mis gaat.

Dat kan wel zijn, maar in het geval van Frank is er maar heel weinig
aan de hand. Bij een upgrade van XUbuntu is ook automatisch
"grub-install /dev/sda" uitgevoerd, waardoor je het grub-menu van
XUbuntu krijgt. Om het grub-menu van Debian weer te krijgen, hetzelfde
commando weer even vanuit Debian.

> Kon je Debian booten toen je de configuratie van grub vanuit Xubuntu
> gedaan had?

Uit Frank's verhaal maak ik duidelijk op van wel. Gewoon vanuit het
grub-menu van XUbuntu.