Re: Geeft Debian aan als het systeem moet worden herstart

On Wed, February 11, 2015 18:43, Geert Stappers wrote:

> De executable `/usr/sbin/checkrestart`
> uit het package `debian-goodies`

Voor Debian Jessie en nieuwer adviseer ik het package "needrestart", dat
vergelijkbare checks uitvoert als checkrestart maar daarnaast automatisch
integreert met APT en een duidelijk overzichtje geeft van de te herstarten
services en die ook voor je kan herstarten.

Groeten,
Thijs