simpele hardware raid1 kaart

Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een eenvoudige hardware raid kaart, ik ken zelf bv de LSI MegaRAID 9261 serie, maar wellicht hebben jullie nog andere tips.

Wat achtergrond info:
Het gaat om het installeren van een software (debian based) appliance, waarbij in je installer zelf GEEN software raid kunt configureren. Daarom draait dit nu op een single harddisk, maar de hardware is aan vervanging toe, en ik wil daarom de installatie overzetten naar een hardware raid1 config.

Er is geen sprake van intensieve disk toegang etc, het gaat me puur om bescherming tegen dataverlies bij een disk failure.

Dus: iemand tips voor goedkope en betrouwbare hardware raid1 kaarten, die geen rare vendor-specific on-disk indelingen hebben of zo.

Groet,
Mourik Jan