Re: Desktop support in oldstable

On Fri, June 20, 2014 13:48, Paul van der Vlis wrote:
> Hallo Thijs,

> Het lijkt me een wat vreemde volgorde, maar goed.

Ik snap echt niet wat je bedoelt. Squeeze-lts bestaat om ervoor te zorgen
dat juist use cases zoals de jouwe: het installeren van veel desktops en
die dan voor een aantal jaar kunnen ondersteunen, mogelijk te maken. Die
mensen daar proberen dus precies het probleem aan te pakken dat jij
schetst. Ik snap gewoon niet waarom jouw vraag of Iceweasel daar onderdeel
van is dan niet on topic is voor die groep.

Groeten,
Thijs