Re: OT: Alternatieve android firmware

On 12/06/2013 01:13 PM, Paul van der Vlis wrote:

Hoi,

> Ik las net de mensen van neo900 (Maemo opvolger) geld genoeg bij elkaar
> hebben om apparaten te gaan bouwen.

Leuk nieuws! Ik weet nog een Fosdem waar Nokia 10 N900's had uitgeleend
aan de XMPP mensen om real time mobiel spul mee te hacken. Binnen een
dag draaide een compleet XMPP ecosysteem op die tien apparaten,
inclusief verschillende XMPP servers en een aantal leuke XMPP apps.

Mooie behuizing, leuke hardware en een van de meest hackbare apparaten.

groet,

Winfried