Re: .ica website via vpn-verbinding met UvT

On 03-09-13 21:04, familie Voncken wrote:
> Terminal output:
>
> familie@Voncken <mailto:familie@Voncken>:~$
> /opt/Citrix/ICAClient/wfica.sh /Downloads/bibleworks.ica
> (wfica:4290): Gtk-WARNING **: Unable to locate theme engine in
> module_path: "clearlooks",

Onschuldig denk ik, "warning" en boverdien maar een theme. Misschien
gekoppeld aan de volgende foutmelding.

> Gtk-Message: Failed to load module "canberra-gtk-module"

Dit zit in in libcanberra-gtk-module, dat dus installeren?

> Bovendien nog een foutmelding dat ik geen toestemming heb, hoewel ik wel
> een vpn-verbinding heb (maar dat geldt kennelijk niet voor een
> gedownload bestand).

Dit weet ik niet. Misschien gebruikt hij normaal iets van de firefox
caching instellingen ofzo. Hier heb ik geen verstand van.