Re: debian dovecot en self compiled

Dag allemaal,

En ik heb zojuist ./configure --prefix=/opt ontdekt. :-)

Met deze twee ingredienten gecombineerd hoop ik weer een eindje verder
te komen. Overigens: ENORM leuke quote in je signature.

MJ
Even de eindconclusie: het werkt allemaal. En dat verhaal van:
LD_LIBRARY_PATH=/opt/dovecot-self/lib:$LD_LIBRARY_PATH dovecot
blijkt niet eens nodig te zijn.

Ik heb twee init-scripts met verschillende namen en verschillende "# Provides:" (geen idee of dat laatste nodig is of niet) En met rcconf kan ik selecteren welke dovecot de default is.

Beide werken met dezelfde config files, en wisselen tussen de twee gaat prima. Alleen bij de (standaard) dovecot-debian blijk ik ineens twee inboxen te hebben: inbox en Inbox. Raar... :-)

Maar dus: twee verschillende dovecot's en het wisselen ertussen werkt in principe goed.

Dank voor jullie tips.

Mourik Jan