Re: SSH probleem

On Wed, Apr 03, 2013 at 02:34:37PM +0200, Paul van der Vlis wrote:

> [...]

Meestal geeft /var/log/auth.log op de server een aanwijzing waarom de
authenticatie werd geweigerd. Kijk daar eens, als dat kan.

Ciao.                                                        Vincent.
--
Vincent Zweije <vincent@zweije.nl>   | "If you're flamed in a group you
<http://www.xs4all.nl/~zweije/>      | don't read, does anybody get burnt?"