Re: DVD9 naar DVD5

On 31-03-13 11:03, Wouter Verhelst wrote:

> Da's niet wat Winfried zegt. Je kan het iso-bestand loopmounten, de
> bestanden kopiëren naar een nieuwe iso (die dan niet groter is dan de
> daadwerkelijke data op de schijf), en *die* iso schrijven.
>
> Mits gebruik van de -dvd-video parameter (zoals in mijn andere post),
> moet dat ook functioneren. Of het ook effectief kleiner is, dat hangt
> uiteraard af van jouw interpretatie van de grootte van de originele data.

Het blijkt dat de bestanden toch flink groter zijn dan 4.7 G. Ik
overweeg toch maar een dual-layer DVD te gaan kopen.

In het eindresultaat zitten er in het eindresultaat nog een paar errors,
zal het nodig zijn om de data te repareren en zo ja hoe doe je dat?

Ik zou de iso wel graag willen afspelen als was het een DVD voordat ik
hem brand om te kijken of hij goed is. Op Wheezy is dat geloof ik geen
probleem, maar hoe doe ik dat op stable?