RE: Debian op laptop?

Ik heb me een Sony Vaio Z gekocht (3rd gen, gekocht in nl) en ik draai daar debian testing op (dualboot). Alles werkt heel goed en zelfs na het uitvoeren van updates. Draait nu al meer dan 5 maand stabiel en zonder problemen.

Ik had wel verwacht dat er problemen mee zouden zijn. De hardware is allemaal nogal nieuw en ik had verwacht dat ik wat zou moeten tweaken. Maar niet dus.

Grtz,

Kas