Wallpaper van Gnome3 wijzigen

Hallo,

Als ik in Gnome3 de bureaublad achtergrond ("wallpaper") wijzig, dan is
hij na een reboot toch steeds weer blauw. Wat zal dat zijn?

Ik kwam overigens nog iets raars tegen. De terminal was zwart met zwarte
letters. Dus je zag niets. Dit was uit te zetten in de eigenschappen van
de terminal. In de tab "kleuren" heb ik "kleuren van systeemthema
gebruiken" uitgezet.

Nog een interessante ontdekking: In de browser "Web" (de Gnome-browser
die eerder Epiphany heette), kun je een website als applicatie opslaan!
Daarna staat hij bij de applicaties. Het verwijderen van zo'n applicatie
is overigens wel wat lastig, mij lukte dat in het programma "hoofdmenu".

p.s. vergeet niet mijn vraag over de wallpaper.