Gezocht: spreker introductie Debian of packaging op 27 sept of 25 okt of 29 nov in Utrecht

Beste mensen,

Mijn naam is Bjorn Wijers en ik organiseer samen met Jeroen Tietema een
avond in Utrecht genaamd HackersNL* (http://hackersnl.nl) De opzet van
deze avonden is dat we in een informele sfeer kennis met elkaar delen.

Voor de volgende edities zijn we op zoek naar sprekers rondom een aantal
onderwerpen en een van die onderwerpen is Linux. Aangezien ik zelf al
enkele jaren gebruik maak van Ubuntu & Debian zouden we het leuk vinden
om hier een presentatie aan te wijden.

Qua inhoud zitten we te denken aan of een introductie in Debian en haar
afgeleiden als een soort beginners presentatie over Debian, of een
presentatie die volledig in gaat op het hoe je een package kan maken
voor Debian en deze via de repositories kan verspreiden. Maar wellicht
zitten er op deze lijst mensen die nog veel leukere / betere ideeën
hebben?

Kortom heb je tijd en zin om op donderdagavond 27 sept of 25 oktober of
29 november 2012 een presentatie (30 min) te geven tussen 20:00 en 23:00
in Utrecht (Oudegracht 183) dan horen we graag van je!

* binnenkort verandert de naam in BEEA, wat staat voor Bits, Elektronen
en Atomen

Met vriendelijke groet,
Bjorn Wijers