Re: gps-navigatie: advies?

On 07/08/2012 09:51 PM, Sjoerd Hiemstra wrote:
> Arjen Bax schrijft:
>
> Voor Windowsprogramma's waarmee het met Wine ook niet lukt, is
> eigenlijk de meest voor de hand liggende oplossing: je haalt een
> kopietje van Windows bij de piraat en installeert die in VirtualBox.
>
> Het oplossen van compatibiliteitsproblemen lijkt me nu typisch iets
> waarvoor je die piraat zonder gewetensbezwaar kunt inzetten.

Hoi,

Je kan natuurlijk het terug sturen naar de fabrikant. Echter, ik zelf
als alpinist hecht zeer veel belang aan de Garmin Etrex Vista. Met
jqkarte is het mij wel eens gelukt om osm er op te zetten.

De rest doe ik via Wine. Natuurlijk, minder principieel, maar ik moet
kiezen tussen veiligheid en principes. Helaas heeft het eerste bij mij
gewonnen.

Desalniettemin vind ik het zeer kwalijk dat Garmin geen Linux ondersteund.

--

http://www.artikel-140.nl
info@artikel-140.nl

voor technische/account/problemen:
gelieve te mailen naar tech@artikel-140.nl.
Alleen voor  spoed kan er gebeld/gsmst worden naar: 06-20765814