Re: Flash problemen na update

Op Wed, 11 Apr 2012 09:17:31 +0200
Paul van der Vlis <paul@vandervlis.nl> schreef:

> Hallo,
>
> Flash laat Iceweasel wel erg veel crashen na een update naar versie
> 11.2 r202.
>
> Ik zie dit tot nu toe vooral op 32-bits systemen. Op 64-bits systemen
> zie ik ook wel crashes, maar niet opeens veel meer sinds versie 11.2
> r202.
>
> Op internet zie ik verhalen dat dit specifiek zou zijn voor de cloded
> source Nividia driver, maar ik zie het ook gebeuren bij de OSS driver,
> en ik hoor dat het ook bij b.v. Intel zo is.
>
> Denk goed na voordat je upgrade, ik overweeg downgrades.
> [...]

11.2 is de laatste Adobe stand-alone versie die GNU/Linux zal
ondersteunen. Uiteindelijk zal je toch gedwongen worden om enkel
die versie te gebruiken (en te blijven volgen) ...

PPAPI (Pepper API, zoals in Google Chrome) is het enige dat nog nieuwe
versies zal krijgen.

Voorlopig gebruik ik NoScript om problematische flash
providers te blokkeren.

--
Jens Van Broeckhoven