[Den Bosch LUG] 3de bijeenkomst: Packaging in Debian

Hoi Debian gebruikers,

Op woensdag 18 januari om 20u zal de Den Bosch LUG zijn derde
bijeenkomst rond het thema Packaging in Debian houden. Wij zullen het
hebben over hoe je een package maakt voor Debian en wat je allemaal
moet doen om een package te onderhouden.
Ik geloof dat deze thema voor jullie interessant zou kunnen zijn!
Misschien dat jullie ook eventuele toevoegingen zouden kunnen brengen!

Er is een wiki pagina op onze website [0] waar een overzicht staat wat
er vertelt zal worden aankomende woensdag. Hoewel de meeting iets
technischer zal worden dan de vorige meeting is er geen voorkennis
nodig, iedereen is welkom!

Locatie:
In de Keulse Kar
Hinthamerstraat 101
5211 MH ‘s-Hertogenbosch

Entree: gratis

Groeten,
    +Emilien

P.S.: Misschien hebben jullie over deze event al in de laatste Debian
Project News gelezen [1]
P.S. 2: Graag mij CC'en op de antwoorden, omdat ik niet aan de mailing
list ben gesubscribed...

[0] http://lug.project073.nl/wiki/debian-packaging/
[1] http://www.debian.org/News/weekly/2012/01/index.en.html#events