Re: Debian op laptop!

On Wed, Nov 21, 2012 at 10:30:25AM +0100, Paul van der Vlis wrote:

> Hmm, je antwoord is wel erg "basic".

Ja, het was een bewuste keuze om de ja-nee-vraag te beantwoorden.

En inderdaad ik had het bericht ook kunnen negeren.
Gewoon in de categorie: "Niet mijn kind, die hoef ik niet te begrijpen,
die komt wel terug met een goede vraag."

Maar mijn boodschap is eigenlijk: Neem de tijd om te communiceren[1].

Terug naar het oorspronkelijke topic van deze thread:

Eind september heb ik een nieuwe laptop gekocht
met Linux reeds ge-installeerd. Het werkte gewoon meteen uit de doos  \o/

Mijn volgende hardware aankoop is
weer bij een winkel die begrijpt dat ik Linux wil.

Voetnoot
[1]:  Of zwijg  ;-)
--
> And is there a policy on top-posting vs. bottom-posting?
Yes.