Actuele Mozilla programma's

Hallo,

Sinds enige tijd is het mogelijk om een actuele versie van Iceweasel of
Icedove te verkrijgen via mozilla.debian.net, gewoon met apt. En van het
Mozilla team van Debian. Ook voor Squeeze.

Volgens mij weten maar weinig mensen dit, daarom noem ik het.

Zo vind je daar bijvoorbeeld Icedove 6.0 (release), 7.0 (beta) en
"aurora" (alpha). Ook vind je er Icedove 6.0 als ik me niet vergis (het
zou nog 5.0 kunnen zijn).

http://mozilla.debian.net/

Overigens gebruik ik het zelf niet, maar wie weet wat nog komt.
Let goed op of plugins die je nodig hebt ook beschikbaar zijn.