Nieuwe Wheezy-installatie

Hallo,

Ik had een nieuwe installatie van Wheezy willen doen, vanuit een
bestaande Squeeze-installatie vanaf HD.

Ik dacht dat ik de iso van hier moest hebben:
http://cdimage.debian.org/cdimage/daily-builds/daily/arch-latest/i386/iso-cd/
en dan de onderste, debian-testing-i386-netinst.iso.

In b.v. /boot/newinstall/ zouden hd-media/vmlinuz en hd-media/initrd.gz
geplaatst moeten worden, volgens mij zijn dat degenen die hier staan:
http://d-i.debian.org/daily-images/i386/daily/hd-media/

Nog een entry in Grub2 met deze regels:

    linux /boot/newinstall/vmlinuz
    initrd /boot/newinstall/initrd.gz

en via die ingang begint dan het installatieproces.

De installatie gaat even goed, keuze van locale en keyboard en zo, de
iso wordt gevonden: "Successfully mounted installer ISO".
Maar onder de kop "Load installer components from an installer ISO"
volgt de tekst: "There was a problem reading data from the CD-ROM.
Please make sure it is in the drive."

Maar er is dus geen CD, de iso staat op de HD, en is dus zelfs al
gemount.

Ik vraag me nu af of ik de goeie iso, vmlinuz en initrd.gz te pakken
heb. Heb al verschillende uitgeprobeerd, maar steeds weer dit soort
problemen. Iemand die weet welke de goeie zijn?