Re: webspam poetsen

On Sat, Mar 05, 2011 at 01:52:10PM +0100, Paul van der Vlis wrote:

> Wellicht is dit wat je zoekt:
> http://en.wikipedia.org/wiki/Greasemonkey

Voor nu is het andere FireFox plug-in geworden, "iMacro".

M.b.v. "record" een "script" aangemaakt wat enkele tickets verwijderd.
Vervolgens dat scripts met een editor (buiten F.F.) uitgebreid naar
andere en meerde tickets.
Een 'parameter' mogelijkheid ( delete_script NUMMER ) waarbij een ticket
nummer opgegeven kan worden, heb ik niet gevonden ( is er misschien niet )
Met `vi  vi ./iMacros/Macros/deleteTracTicket.iim` is het een verbetering
t.o.v. voorheen.

Inhoud van het "script"
VERSION BUILD=7110203 RECORDER=FX
TAB T=1
URL GOTO=http://dev.debwrt.net/timeline?ticket=on
TAG POS=1 TYPE=EM ATTR=TXT:#101
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ACTION:# ATTR=VALUE:Delete
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ID:edit ATTR=VALUE:Delete<SP>ticket
TAG POS=1 TYPE=A ATTR=TXT:Timeline
TAG POS=1 TYPE=EM ATTR=TXT:#100
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ACTION:# ATTR=VALUE:Delete
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ID:edit ATTR=VALUE:Delete<SP>ticket
TAG POS=1 TYPE=A ATTR=TXT:Timeline
TAG POS=1 TYPE=EM ATTR=TXT:#99
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ACTION:# ATTR=VALUE:Delete
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=ID:edit ATTR=VALUE:Delete<SP>ticket

Of ik er verder mee "in productie ga", weet ik nog niet.
Ik ben me aan het inlezen op http://www.uzbl.org/

> And is there a policy on top-posting vs. bottom-posting?
Yes.