Re: Apache vraagje

Op 22-02-11 09:56, Jochem Kossen schreef:

> Een "vrij standaard" installatie van Debian komt meestal niet met een
> bytecode cache. Je zou kunnen kijken of pakketten als Zend Optimizer,
> php-apc, eAccelerator, ionCube of php5-xcache geinstalleerd zijn (al dan
> niet als Debian package)

Ik heb zoiets in elk geval niet los geinstalleerd, en ook zoeken op
"zend" "php-apc" "eaccel" "iconcube" en "php5-xcache" levert niets op
(ik zocht met "dpkg --get-selections | grep zoekterm").

> Testen of het zonder de genoemde accelerator wel goed werkt, en zo ja,
> de buglijsten van die accelerators controleren en/of een overstap naar
> een andere accelerator overwegen. Ik heb goede ervaringen met APC...

Het gaat om een server op een kantoor waar 5 mensen werken, dit soort
acceleratoren lijken me zo in eerste instantie niet nodig.
Alhoewel, erg snel gaat het niet jammergenoeg...

Bedankt voor je feedback.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--