Re: Kalenderoplossing?

Hi,

Mijn eerste reactie in deze list. Gelijk maar even kijken of ik je op
weg kan helpen.

Want dan komt 'Open Xchange' misschien wel in beeld?
http://www.open-xchange.com/products/open-xchange-appliance-edition-en/online-demo

De wiki tref je hier aan.
http://oxpedia.org/wiki/index.php?title=Open-Xchange_Installation_Guide_for_Debian_5.0

Anders dan wat daarin beschreven staat gebruik zelf ...
# oxinstaller --no-license --servername=oxserver --configdb-pass=
${DB_PASSWORD} --master-pass=${ADMIN_MASTER_PASSWORD}
--ajp-bind-port=localhost

Let wel, nog voor dat ik met de eigenlijke installatie aan de gang ben
gegaan, heb ik eerste dit artikel over mail in het algemeen gelezen.
http://workaround.org/ispmail/lenny

Vervolgens installeer je 'Open Exchange' daar boven op. Dat gaat niet
even 1, 2 & 3, maar laat waar weten waar je vast loopt.

Met vriendelijke groet,

Frans van Berckel