Re: Foutmelding van apt cronjob

Op 08-12-11 00:05, Geert Stappers schreef:

> Wat is de inhoud van /etc/cron.daily/apt van het klacht systeem?

Default. Dus zie /etc/cron.daily/apt op een Lenny systeem, mocht je dat
nog ergens hebben.

Ik geloof niet dat het mogelijk is zo'n bestand ergens online te
bekijken of downloaden, wel?  Zou eigenlijk leuk zijn.

> Wat zijn de verschillen met /etc/cron.daily/apt van andere machines?

diff zegt dat er geen verschil is.

Bedankt voor het meedenken.

Het lijkt er op dat het probleem nu verholpen is door een reboot. Deze
was nodig i.v.m. een kernel update. Wel jammer dat ik er daarom nu niet
achter kom wat er nu aan de hand was...