Re: Foutmelding van apt cronjob

On 12/07/2011 07:31 PM, Paul van der Vlis wrote:
> Als ik /etc/cron.daily/apt met de hand uitvoer, dan krijg ik geen
> commandline terug. Op andere systemen wel.

1. Zijn er andere rechten als cron een job draait?

2. Zelfs als er dezelfde rechten zijn heb ik vaak gemerkte dat de cron
jobs in een andere bash environment draait. Misschien worden er enkele
variabelen niet goed ingesteld?

Dit zijn gewoon maar enkele ideeën van mijn eigen ervaringen, en
misschien zijn die niet op jouw systeem van toepassing.

Teus.