Re: muis pointer verdwijnt bij bepaalde videokaarten.

Op 02-04-11 18:36, Geert Stappers schreef:

> De upload is onder andere ook naar proposed-updates gegaan.
> ( http://www.debian.org/releases/proposed-updates )
>
> Het is dan ook al beschikbaar. Zo als ik naar de "timestamp"
> op http://ftp.nl.debian.org/debian/pool/main/l/linux-2.6/ kijk,
> was dat al ten tijde van het schrijven van het E-mail
> wat nu beantwoordt wordt.

Maar ja, dat is geen repository wat mijn klanten in de sources.list
hebben staan. Die krijgen dus de "foute".

Maar hartelijke dank voor de informatie. Het lijkt er op dat het nog een
tijd gaat duren voordat de mensen het gerepareerde kernel krijgen.

> Graag lees ik wat de bevinding zijn.

Ik heb enkele dagen geleden iedereen geupdated, maar zonder de kernel.

De versie uit proposed-updates vind ik niet echt bruikbaar omdat er geen
security support op zit. Ik denk dat ik het maar van geval tot geval ga
bekijken.

Bij dit soort problemen denk ik soms wel: "er zou wel een oplossing zijn
gekomen als dit een server-probleem was geweest".

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--
http://www.vandervlis.nl/