Problemen met cups na security update

Hoi,

Vandaag draaide ik security updates voor Lenny, dat had ik niet meer
gedaan sinds 12 januari dus er waren verschillende updates.

Van verschillende klanten kreeg ik daarna te horen dat de printserver
Cups niet meer reageerde, connecten naar poort 631 was niet mogelijk. Na
een herstart van Cups deed alles het weer.

Er was geen security update van Cups zelf, ik weet niet waar het door
komt. Wellicht iets om in de gaten te houden.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--
http://www.vandervlis.nl/