Live file system

Hallo,

Klant heeft problemen met het lezen van een CD onder Debian Stable, hij
krijgt deze melding:
Invalid mount option when attempting to mount the volume 'UDF Volume'.

Als ik daarop Google vind ik allerlei berichten, het blijkt dat dit
waarschijnlijk het "live file system" van Microsoft is en dat je UDF 2.5
support nodig hebt voor deze CD's.

Als ik het goed begrijp is dit een kernel-issue, dus wellicht helpt het
om de backport van kernel 2.6.32 te installeren.

Heeft er hier iemand ervaring of dat inderdaad de oplossing is?

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--
http://www.vandervlis.nl/