Re: automatisch beschikbaar maken van netwerk shares

Zet "CLOSE_SESSIONS = TRUE" in /etc/login.defs
(waarschijnlijk staat het er al in, maar met een hekje (#) ervoor. Haal die dan weg..)
Het stond er niet in, heb het toegevoegd. Moet zeggen dat het de laatste tijd sowieso stabiel lijkt te lopen.

Ik denk overigens wel dat pam_mount de beste manier is, tenzij je toch NFS gaat gebruiken.
Ja, en dat ben ik niet van plan. Bedankt voor je tip en het meedenken!

Mourik Jan