Re: Updaten van keyring voor apt

On Sun, Nov 01, 2009 at 10:51:37PM +0100, Huub Reuver wrote:
> ...., middels een "apt-get update".
>
> Ik vind het wel een heel vage oplossing, omdat in feite aangegeven is
> dat de keys niet deugen, zowel debian-keyring en debian-archive-keyring
> zijn niet aangepast en toch het probleem opgelost schijnt te zijn.

Jawel. Maar na een aanpassing van de keyring moet je een 'apt-get
update' doen om alles in orde te brengen. Het is namelijk zo dat apt
signature files weggooit als die niet verifiëren. Als je dan de nieuwe
key installeert, moet je die signatures opnieuw downloaden -- middels
een 'apt-get update'.

--
The biometric identification system at the gates of the CIA headquarters
works because there's a guard with a large gun making sure no one is