Re: Schakelen tussen library-versies (bij backport)

Paul Gevers schreef:

> Stomme vraag misschien, maar betekent deze regel niet dat er ergens hard
> gecodeerd staat dat ie versie 2.6 moet gebruiken?

Ik heb het pakket uit unstable, en daar zou het samen moeten werken met
2.8 (behalve bij de mips architectuur, die is blijven steken op een oude
versie die 2.6 nodig heeft).

Ook in de Build-Depends van beide packages niets over libwxgtk2.6-dev.

> Verder gaat het er volgens mij normaal alleen om welke -dev pakketten je
> installeert, en niet of de bibliotheken zelf zijn geïnstalleerd, die
> mogen gewoon naast elkaar bestaan.

Naast het compileren worden er ook automatische tests gedraaid die
vensters op je scherm zetten. Het zou kunnen dat hiervoor de
bibliotheken zelf nodig zijn. (Ik vraag me af wat er gebeurd als er geen
X is...)

http://packages.debian.org/sid/libwx-perl
http://packages.debian.org/sid/libalien-wxwidgets-perl