Re: gtk-config

Hallo Roman,

* Roman schrieb:

> * Clemens Hermann <haribeau@gmx.de> [211100 01:22]:

> "dlocate -S gtk-konfig" liefert "libgtk1.2-dev".

Dlocate ist neu in Woody, mit 'ner Potato kann man dpkg nehmen:

dpkg -S gtk-config

Neulich gab's einen kleinen Artikel "Handy packaging commands"
auf:

http://www.debianplanet.org/debianplanet/article.php?sid=64&mode=thread&order=0

Gruß

schulle

--
"I hear that if you play the NT 4.0 CD backwards, you get a satanic mes-
sage" - "--That's nothing. If you play it forward, it installs NT 4.0!"