Re: [Debian]:/var/cache/apt/archives/ ist voll, kann aber nicht installieren

apt-get install apache-common?!

Matthias

--
+-------------created at Sun Mar 12 22:32:11 CET 2000-----------------+
|    Matthias Berse                          Phone:+49-2323-42397     |

Never have so many understood so little about so much.
		-- James Burke