Bruger og gruppe: mail mangler

Under opsætning af min nye mailserver op ud fra linuxbabe.com, stødte jeg på et lidt pudsigt problem. Der er ikke nogen bruger og gruppe mail på min nye debian 11 vps. På min nuværende mailserver har jeg følgende linier i /etc/passw og /etc/group. :

mail:x:8:8:mail:/var/mail:/usr/sbin/nologin

mail:x:8:dovecot

Netop disse linier mangler på min nye vps. Det lader til at være en fejl.

ls -l /var/

giver bl.a.:

drwxrwsr-x  2 root     8 4096 Aug 25  2021 mail

(Jeg har installeret både postfix og mailutils på den nye server, og de fungerer tilsyneladende. Indtil videre.)

Jeg kan vel bare oprette brugeren og gruppen mail? De må hellere få nr. 8 osv.. Men er det ikke lidt underligt?

Flemming