Re: Debian-træf - torsdag den 21. november på Cafe Pixie, Østerbro, København

Quoting Ross Gammon (2013-11-11 20:34:08)
> Der er uformelt Debian-træf torsdag den 21. november fra kl. 20:00 på
> cafe Pixie på Østerbro i København (http://cafepixie.dk/).
>
> Husk at medbringe pas/kørekort hvis du bruger PGP og er interesseret i
> at styrke vores tillidskæde (web of trust).
>
> Alle er meget velkomne!

Perfekt: Jeg skal til tandlæge i Roskilde, så skal til "fastlandet"
alligevel og kan fint tage videre derfra ind til storbyen :-)

Vi ses!

 - Jonas

--
 * Jonas Smedegaard - idealist & Internet-arkitekt
 * Tlf.: +45 40843136  Website: http://dr.jones.dk/

 [x] quote me freely  [ ] ask before reusing  [ ] keep private