Re: Nem-login

Nu siger du ikke meget om din software, eller hvad problemet er, men prøv:

"Ved simpelthen at bede Java-plugin'et om at køre i en selvstændig process burde problemet kunne løses. Efter at Firefox er blevet startet, følges disse få skridt:

I adresselinien skrives "about:config" (uden parenteserne) efterfulgt af enter
Hvis du bliver spurgt, så trykker du "ja" til at være forsigtigt
I filterlinien indsættes "dom.ipc.plugins.java.enabled" (igen uden parenteser)
Der kommer kun ét resultat; det skal der dobbeltklikkes på, så værdien bliver "true"
(kommer der ingenting frem, så er Java sikkert ikke installeret korrekt)
Derefter lukkes fanen / vinduet, og Firefox genstartes og skulle gerne virke ordentligt igen"

fra http://ubuntudanmark.dk/forum/viewtopic.php?f=24&t=15645

Det burde også virke i Debian.

Ellers så instllér "openjdk-6-jre" + afhængigheder og så "icedtea6-plugin" og prøv igen, evt. kombineret med fixen oppe over hvis du bruger Firefox (eller version 7, det burde være ligemeget).

Hilsen Nicky