debian er meget langsom.

Hej alle.

Min maskine kører meget langsomt med debian. Jeg ved ikke om den også
gør det med et andet styresystem, men hvis jeg siger den kører med en
Atlon XP 2000 processer og at der sidder en ramblok i bundkortet der
hedder: Kingston KVR 266x64 C25/128  i bundkortet.
Jeg kan ikke umiddelbart se hvad bundkortet, men det sidder i et
ATX-300 mini kabinet. Det sidste er måske ikke så vigtigt, men det var
det oplysninger jeg kunne finde.

Burde det være nok til at få debian til at arbejde, eller skal det
bare være meget langsomt?
Kan det hjælpe at sætte mere ram i maskinen?

Mvh Kresten fra Århus