locale med samba og apache2

Hej ...

Jeg har sat en debian etch server op med en apache2 for at hoste mit
domaine, også share jeg www-roots ud via samba så både jeg og andre på
mit netværk kan tilgå dem, og det virker ganske fint.

Mit problem er dog at fra min ubuntu 7.10 og via ssh på serveren har jeg
problemer med åæø i html filerne. se http://damp.papkasse.dk/index3.htm

Fra ubuntu'en hvor jeg mounter share'et via fstab
(//10.0.0.2/damp.papkasse.dk /home/mla/damp.papkasse.dk cifs
iocharset=utf8,codepage=unicode,unicode,auto,uid=1000,umask=000,user 0
0) vises åæø rigtigt i filen men når man browser til siden via feks FF
så er det som linket viser.

Hvis jeg laver en ssh connection ind til serveren kan jeg se at den
viser åæø som en rube med et ?.

smb.conf ser ud som følger:
[global]
        workgroup = workgroup
        server string = %h
        dns proxy = no
        log file = /var/log/samba/log.%m
        max log size = 1000
        syslog = 0
        panic action = /usr/share/samba/panic-action %d
        security = share
        encrypt passwords = true
        passdb backend = tdbsam
        obey pam restrictions = yes
        invalid users = root
        passwd program = /usr/bin/passwd %u
        passwd chat = *Enter\snew\sUNIX\spassword:* %n\n *Retype\snew
\sUNIX\spassword:* %n\n *password\supdated\ssuccessfully* .
        socket options = TCP_NODELAY
        wins support = yes
[homes]
   comment = Home Directories
   browseable = no
   writable = no
   create mask = 0700
   directory mask = 0700
   valid users = %S
[printers]
   comment = All Printers
   browseable = no
   path = /var/spool/samba
   printable = yes
   public = no
   writable = no
   create mode = 0700
[print$]
   comment = Printer Drivers
   path = /var/lib/samba/printers
   browseable = yes
   read only = yes
   guest ok = no
[damp.papkasse.dk]
        writable = yes
        path = /home/mla/damp.papkasse.dk-www
        force group = mla
        force user = mla
        public = yes
        browsable = yes
# adskellige andre shares som er fjernet for overskueligheden.

og apache2 conf filen for sitet ser således ud:
<VirtualHost *>
DocumentRoot /home/mla/damp.papkasse.dk-www
ServerName damp.papkasse.dk
ServerAlias martin.papkasse.dk
<Directory "/home/mla/damp.papkasse.dk-www">
allow from all
Options +Indexes
</Directory>
</VirtualHost>

På serveren står giver "echo $LANG" da_DK.UTF-8 og "cat locale.gen"
#en_DK.UTF-8 UTF-8

da_DK ISO-8859-1
da_DK.ISO-8859-15 ISO-8859-15
da_DK.UTF-8 UTF-8

#en_DK ISO-8859-1
#en_DK.ISO-8859-15 ISO-8859-15

Jeg har forsøgt mig med dpkg-reconfigure locales og fravalg en_DK det er
sikkert derfor de er kommentere ud.

Er der har nogen gode ideer eller hints til hvordan jeg kommer vidre med
mit problem??

Hvis der er nogen informationer eller lign. som mangler giver jeg dem
gerne!

Mvh
  martin