Pludselig ingen ssh-connect til server

Hej alle,

Ja, det er lidt pinligt, men efter at have kørt en etch-baseret server m/ denyhosts i et pænt stykke tid er jeg pludselig begyndt ikke at måtte ssh'e til serveren mere. Jeg kan komme ind af "bagdøren", rense /etc/hosts.deny for min ip og ligeledes fjerne spor i /var/lib/denyhosts/* ... her har jeg tillige oprettet en allowed-hosts, men ligemeget hjælper det: Hver gang jeg tror, at nu må jeg da få adgang er beskeden "connection refused" ... andre der har en lignende oplevelse, og kom af med den?

--
Mange hilsner / Kind regards
Kasper Myram <kasper@myram.dk> [http://kasper.myram.dk]